Navigatie

Algemene informatie (F.A.Q.)

Bestellen, verzenden & ontvangen
Nadat wij de bestelling en de betaling ontvangen hebben, zal de bestelling de volgende werkdag in behandeling worden genomen. Wij proberen de bestelling binnen 3 werkdagen naar u te versturen. Als wij het artikel niet in huis hebben, dan bestellen wij dit bij de leverancier en brengen wij u op de hoogte van de levertijd.
Ons doel is om alle items op voorraad te hebben. Omdat wij met de fysieke winkel en de webwinkel uit dezelfde voorraad werken kan het zijn dat een artikel tijdelijk niet meer in huis is. Wilt u zeker weten dat wij een bepaald item in huis hebben voordat u een bestelling plaatst, stuur ons dan een e-mail en wij kijken het voor u na.

Er is geen minimumbedrag waaraan een bestelling moet voldoen.

Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Als uw pakket beschadigd wordt afgeleverd raden wij u aan deze levering niet te accepteren. Als u dat wel doet dan vervallen de garantie en de verzekering.

Betaalmogelijkheden
U kunt betalen via iDEAL, PAYPAL of via faktuur. U kunt het bedrag ook vooraf overmaken naar onze rekening. Als u de bestelling onder rembours wilt laten afleveren komt hier €10,- extra bij. Natuurlijk kunt u de bestelling ook in onze winkel in Gouda op komen halen.
Als het geld bij ons binnen is zal de bestelling worden opgestuurd.

Garantie & defecten
De garantie die u op een sieraad of horloge krijgt is verschillend per merk. Op horloges geldt de garantie uitsluitend op het uurwerk, en niet op de band, het glas of andere onderdelen. Bij de meeste merken is de garantie 1 jaar, soms 2 jaar. Op de horlogebatterij en eventuele stenen zit in de meeste gevallen 3 maanden garantie op productiefouten.

Ruilen, retourneren & annuleren
U heeft een zichttermijn van 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling waarin u de bestelling aan ons kunt retourneren. Stuur de te retourneren artikelen dan ongedragen en onbeschadigd in de (als het kan) `indien mogelijk in originele verpakking` met afleverbon naar ons retour met TNT post via de aangetekende pakketpost. U krijgt dan een Track & Trace nummer dat geldt als uw garantiebewijs. Elke retour wordt individueel beoordeeld.
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het bestellen contact met ons op. Zie voor de manieren om contact met ons opnemen het kopje "contact" in de linkerkolom.

Retourneren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Aanbieding

Gastenboek

Nog geen berichten geplaatst.
Plaats een bericht
  • iDeal
  • Eurosafe shop
  • Webwinkel wijzer
  • Juwelart op Facebook
  • Juwelart op Twitter
  • Stichting Webshop Keurmerk Algem. Voorwaarden
  • EMOTAwebshopkeurmerk
sieraden, horloges bij juwel art shop

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2010 - 2018 Juwel Art & Ribelli Juwelartshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.